Eğitimin Amacı: 1980-2000 yılları arasında doğduğu kabul edilen Y Kuşağı, Türkiye nüfusunun %35’ini oluşturmakta. 2025 yılında çalışma hayatının %70’ini Y kuşağı üyelerin oluşturması bekleniyor. 2000 sonrası doğan Z Kuşağı ise iş yaşamına adım atmak üzere. Genç nesiller, yetiştirilme tarzları, büyüdükleri çağın dinamikleri, çocukluk dönemlerinden içinde bulundukları teknolojik yenilikler gibi etkenlerden dolayı, iş yaşamında farklı motivasyon kaynaklarına, beklentilere ve alışkanlıklara sahipler. Farklı beklentilere sahip genç nesil çalışanlar ile onları yöneten X Kuşağı ve Patlama Kuşağı üyeleri arasında yaşanan çatışmalar, şirketlerin yüzleştiği sorunların başında geliyor. Lee Hecht Harrison danışmanlık şirketine iş yerlerinin %60’ında kuşak çatışmaları yaşanmakta; bu çatışmalar verimlilik ve üretkenliği olumsuz yönde etkilemekte. Eğitimin amacı, genç nesil çalışanlarla doğru iletişim kurabilmek, onları motive edebilmek ve şirketlerde tutabilmek için bilgi ve becerileri kazandırmaktır.
Eğitim İle Gelişimine Katkı Sağlanması Hedeflenen Yetkinlikler
Kuşaklar Arasındaki Farklılıkları Yönetmek
İş Yerinde İletişim Ve Etkileşimi Güçlendirmek İçin Empati Geliştirmek
Ekip Çalışmasını Ve İş Birliğini Artırmak İçin Genç Çalışanların Motivasyonunu Sağlamak
Eğitim İçeriği:
Kuşaklar Teorisi Ve Günümüzde Yaşayan Kuşaklar
Sessiz Kuşak
Patlama Kuşağı
X Kuşağı
Y Kuşağı
Z Kuşağı
Yeni Dijital Çağda Değişen Organizasyonlar
Sanayi Devrimleri Ve Dijital Dönüşüm
İş Yaşamında Kullanılan Yeni Teknolojiler
Dijital Çağı Şirketleri
Şirketleri / Yöneticilileri / Meslekleri Ne Bekliyor
Kuşak Farklılıkları
Güçlü Ve Gelişime Açık Yönleri İle Genç Kuşakların Gerçekleri
Genç Kuşakların Beklentileri Ve Motivasyon Kaynakları
Genç Kuşakları Yönetmek İçin
Yöneticinin Yapması Gerekenler
Organizasyonun Sahip Olması Gerekenler
Genç Nesillerin Öğrenmesi Gerekenler
Türkiye’den Ve Dünya’dan Başarılı Ve Pratik Uygulamalar/Örnekler